CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, 16 April 2012

nasi minyak yang dinantikan ! HAHA .

Assalamualaikum !

hai ! sekejap je dah hari isnin semula . 
esok dah hari selasa pulak . semalam hari ahad .
semalam fifi pergi jemputan kahwin . 
wahh ! ter'excited' pulakk dapat makan nasi minyak . ye lahh . cuba bayang kann selama mana fi duduk kat pilah tuhh , selama tuhh lahh fi tak makan nasi minyak . sadis . 
sampai jaa , disambut dengan paluan kompang .
okayy , terasa macam pelantin dekat situ . HAHA !
ye , saya nak pilot to be my husband . ini kerja gila !



mana lahh nak cari incik pilot kann . duduk berhari hari dekat airport pown belum tentu dapat .
back to story , orang first yang fifi jumpa , my ICT teacher , cikgu sam . 
alamak ! malu . speechless pown ada . ibu tegur , fifi tersengih sengih .
sengih je yang mampu , kang lebih lebih ada kena sepakan percuma dari bini dia kang . 
lepas muncul saja satu muka bekas guru , maka mula lahh timbul muka muka cikgu yang lain .
fifi tak kisah lahh kalau diaorang nak tanya further studies kat mana . 
TAPI , TAK PAYAH LAHH NAK TANYA AYAH BILA LAGI BILA LAGI KANN . 
maafkan saya ter'caps lock . 
hahh , lama lagi kodd . saya baru sahaja meninggalkann sekolah . 
lagipun saya tetap nak tunggu incik pilot datang meminang . ouuhh , yang ini gedik !
lagi , dapat jugak lahh jumpa dengan akak akak senior yang lain AND schoolmate dulu . 
tapi paling reunion balik , ibu ayah and the geng lahh .
meriah . 
dengan ini , saya isytiharkan , saya dah dapat makan nasi minyak yang selama beberapa bulan saya tunggu . HAHA !

Lots of love,
FIFI . 

1 comment:

  1. tag kw http://bambeemocha.blogspot.com/2012/04/contest-lucky-draw-contest-by-izzul.html

    ReplyDelete