CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, 25 March 2012

1 more paper to go :)


ASSALAMUALIKUM !! 

jawab . jangan tak jawab . 
alhamdulillah , hari ni dah lepas paper physic yang TERCINTA TERSAYANG  lahh . .
senang ? hurmm .. hurm .. hurm .. 
senang untuk pass je okayy kodd . .
bole tahan mantap lahh soalan dia . . 
mane terkial-kial nak jawab . . fuhh kiri fuhh kanan . . kat dalam BK tadi . . 
haiyaaa . . keluar keluar je terus nampak aini . . 
terus dia tanya macam mane . . 
aishhh ,, memang tak lahh kann kalau fi cakap senang . . 
sekarang ni .. otak saya dahh penat sangat dahh . . 
tengok bilik pown dahh macam ape dahh .. bosan .. 
saya nak jalan jalan . . 
jom bawak saya gi jalan jalan . . 
yeay !!
nak tengok macam mane gaya orang baru lepas paper physic ?


adorable bed !
lepas mandi saya nak tido .. 
alamak , kantoi belom mandi . . haha .. 


kbai ~~

No comments:

Post a Comment