CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, 30 January 2012

kegembiraan ?

Assalamualaikum !

DEFINITELYDOPE

isnin yang indah bukan ?
mulakan class analytical chemistry hari ini dengan senyuman . . disamping berbaju kurung biru dan berkasut purple ke kelas . . 
happy semalam tak hilang lagi .. hehe .. semalam ?
yeah semalam . . semalam fifi keluar makan ngan iera , sasa and sue . . 
makan kat luar uitm je . . jalan kaki . . 
nasib baik lahh tak de anjing yang hari tuhh . . 
kalau tak , memang tak jejak kann kaki kat luar uitm lahh nampaknye . .
then , lepas makan makan , balik lahh kolej sebab mase tuhh dahh maghrib dahh . . 
underwear tuhh main pijak bayang bayang . . yang paling teruk , main pijak kepala bayang bayang pulakk tuhh . . 
cannot go betul bile masing masing elak kepala masing masing from dipijak . . 
buruk bebenor gaya elak tuhh . . haiyaa . . padahal bukan betul pown . . 
korang nii . . macam macam . . 
lepas tuhh dah tak larat nak jalan .. nasib baik ade bas uitm lalu .. tahan tahan tahan ..
yeay ! pakcik bas berhenti !
then naik bas dari admin sampai kolej . . jauh tuhh .. haha .. 
kat dalam bas main lambai lambai orang . . mane orang tuhh nampak . . 
ekh , pakcik bas pulak hon diaorang . . hahhh . . nampak pakcik tuhh usha budak uitm .. 
okayy , tak de mase saya nak usha usha nii . . 
nanti isteri dia kat rumah marah lahh dia usha orang lain .. 
belum kahwin lahh , bujang lagi .. 
haaaaa , bujang sebab ade lagi 3 kosong kann . . 
teettttt . .
speechless pakcik bas tuhh kau buat fi .. kejam kejam . . 
sebenarnya , bukan pakcik pown . . muda lagi . . 
dia pown marah fifi panggil dia pakcik . . then lepas tuhh , fi tukar lahh panggil dia ABANG .. 
hahh .. class kau fi .. 

okayy , class chemistry tadi tak dapat fokus sikit sebab sakit perut . . 
waaaa !! tak tahan !! balik bilik .. pergi bank !
tak senonoh .. 

kbaiii ~~

lots of love ------> fifi

No comments:

Post a Comment