CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, 12 November 2011

esok esok esok :DDD


Tumblr_lm54otmciq1qeq6c9o1_400_large

yeah yeah yeah yeah !
esok pergi pantai . . nahhh , ade acah acah macam mr.bean holiday takk ?
sengal je kau ni , fi . . 
ala . . bia lahh fi nakk excited sikit je . . 
lain lahh ade sorang budakk tuhh . . dahh hari hari tengok pantai . . :p
untunglahh dapat tengok pantai hari hari kann . . 
tema hari esok -------> black and white . . 
jadi , anda anda semua boleh lahh pakai baju black or white or black white . . 
okaayy . . fi pergi dua hari . . dua hari taw . . dua hari . . 
cehhh , sekejap je pown . . 
nak kacau budak budak nii  b'camping camping . . 
agak agak rajin , fi nak jadi fasilitator boleh tak ayah ?
boleh kann ? yeah , fi tau ayah sayang fi kann . . 
muahahaha ! sayang ayah lebih lahh macam nii . . 
ekh , tapi lebih baik habis kann mase dengan air kann . . . . .
#macam dah tak ade air dahh kat rumah nii # kesian . . . 
on sunday , tema pulakk berwarna coklat . . 
sememangnye rase macam nak makan coklat pulakk sekarang nii kann . . 
okayy lahh , i want to grab a chocolate ! yummmy !
you want it too ?
lets start your car engine and go to the 7eleven . . 
owhh , yeahh !
SALAM ~ 

No comments:

Post a Comment