CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, 9 May 2011

mane mane pown same je dear !

hari nii daftar form six . . 
sorry ye form six . . sebab saya ta de pilihan lain . . saya pasti dia akan jadi pedamping saya suatu hari nanti . .
mudah mudahan insyallah amin . .  
bukan saya ta na pilih awak . . tapi saya jugak ta na hampa kann ibu ayah saya . . 
saya harap awak faham . . ta pe lahh . . 
saya berdoa agar awak akan dapat seseorang yang lebih suke dengan awak .  . 
saye yakin orang tuhh ade depan mate . . kita je takk nampakk . . 
sabar ye sayang . . 
ayat macam nakk kene pelempang 120 juta kali . . 
mampu ke kw bertahan pyqa ? ta de maknenye okayy . . .




okayy lahh . . pyqa ta pilih form six . . sorry again . . 
bukan ta bermakne form six tuhh ta bermakne . . *ayat macam . . . . . * 
tetapi . . ramai yang salah anggap macam form six tuhh nothings . . salah okayy . . . 
form six nii same je lahh kalau orang further studies kat tmpat tmpat lain . . 
yang bezanye kene pakai baju sekolah . . tuhh je pown . . 
ape yang penting korang nakk belajar . . cakap orang lain tuhh jangan hirau . . mereka tahuu ape ? hahaha . .
chopp ! jangan rase down sangatt okayy bila ta dapat mane mane . .peluang sentiasa de depan mate . .
pyqa taww korang kuatt kann ! yeah ! semangat !  
ta na gelaran form sixx ? okayy lahh . . kite tukar pra u ea . . sedap sikit telinga dengar . . haha . .
owh , , ade yang tunggu politeknik ea ? okayy saba ea . . 25 mei nii . . pyqa doakan korang taww . .  
hurrmm . . so , , pyqa nakk ucapkan good luck lahh kat korang . . kat mane pown korang study . . 
yang penting . . USAHA . . sangat sangat sangat penting . . 

TAHNIAH kepada mereka mereka yang akan melanjutkan pelajaran ke matrikulasi , universiti , kolej . . 
takk dilupakan jugak kepada pelajar pelajar pra u , politeknik  . . 
hopefully , , you all will be a successful person . .
jangan hampa kann harapan ibu dan ayah . .  
AMIN . . INSYALLAH . . 

salam <3 . . 

No comments:

Post a Comment